Ako reklamovať objednávku?
Pri doručení tovaru prepravnou službou alebo osobnom odbere na predajni, dôkladne skontrolujte, či zásielka nie je poškodená.
Reklamácie tovaru, ktorý bol poškodený pri preprave
V prípade, že bola zásielka poškodená počas prepravy, existujú 2 možnosti riešenia:
- Spísanie škodového zápisu - vo väčšine prípadov poškodenia tovaru počas prepravy sa jedná o poškodení obalového materiálu a pošpinenie poťahu (teda o ľahko opraviteľné poškodenia). V tomto prípade odporúčame spísať s vodičom škodný zápis, čím zaručíte, že tovar bol prevzatý s výhradami, a následne vypísať poškodenia a zaobstarať fotodokumentáciu. Týmto postupom sa eliminuje možnosť ďalšieho poškodenia pri preprave (v prípade, že by išlo tovar späť cez prepravnú spoločnosť, by mohlo dôjsť k väčšiemu poškodeniu tovaru). Na základe vyhotoveného likvidačného zápisu a fotografií riešime reklamáciu prepravy, kedy nechávame vyrobiť nový diel, ktorý zasielame prepravnou službou.
O celom postupe Vás informujeme telefonicky a e-mailom. - Neprevzatie tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave
Ako bolo už spomenuté, zákazníkom odporúčame prvý variant, pretože ide o rýchlejší variant, pri ktorej sa navyše eliminuje možnosť ďalšieho poškodenia tovaru.
Reklamácie tovaru, ktorého závada sa prejavila počas užívania
Na všetok tovar v našej ponuke platí záruka 2 roky, u niektorých výrobkov je záruka predĺžená na 3-10let (vždy uvedené na faktúre)
Podľa nákupného poriadku má zákazník právo na reklamáciu tovaru v stanovenej záručnej lehote ak tovar vykazuje závadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním.
Postup reklamácie
- Pošlite e-mail na adresu reklamace@i-matrace.cz so žiadosťou o reklamáciu, kde pre rýchlejšie vybavenie reklamačného konania uveďte číslo objednávky (prípadne v prílohe zašlite faktúru), popis a fotografie vady. Na základe poskytnutých podkladov Vás informujeme o ďalšom postupe. Reklamáciu možno tiež poslať poštou na adresu: Akcent 2000 sro, Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou
- Ďalším krokom reklamácie je zaslanie reklamovaného tovaru na našu adresu. Tu po posúdení stavu tovaru opäť dochádza k informovanie zákazníka. V niektorých prípadoch dochádza k návšteve pracovníka na adrese zákazníka, aby stav reklamovaného tovaru posúdil
- Na základe správy zodpovedné osoby dochádza k vyhodnoteniu reklamácie a následným krokom na riešenie
Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne, aby bola vyriešená k spokojnosti všetkých strán v čo najkratšom termíne.