Nákupný poriadok
Pred nákupom si pozorne prečítajte nákupný poriadok. V prípade, že ste nenašli informáciu, ktorú ste hľadali, kontaktujte nás.
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetových obchodoch prevádzkovaných spoločnosťou Akcent 2000 sro od 20.12. 2022.
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu i-matrace.sk, a že s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľa. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.
Získali sme prestížne ocenenie OVERENÉ ZÁKAZNÍKMI. Prečítajte si sami recenzie našich zákazníkov.
- 1 Výber tovaru a jeho objednanie
- 2 Prevzatie tovaru
- 3 Dodanie tovaru
- 4 Spôsob doručenia
- 5 Možnosti platby
- 6 Záručný list, daňový doklad
- 7 Kúpna zmluva
- 8 Práva z chybného plnenia
- 9 Zákazková výroba
- 10 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom
- 11 Zrušenie objednávky predávajúcim
- 12 Informácie o tovare a cene
- 13 Ochrana osobných údajov
- 14 Ukladanie cookies
- 15 Záverečné ustanovenia
- 16 Kontakt
1 Výber tovaru a jeho objednanie
Z ponuky tovaru môžete vyberať niekoľkými spôsobmi. Najjednoduchšie je zadanie konkrétneho typu produktu, ak ho poznáte, do okienka Vyhľadať (v pravej hornej časti obrazovky). Nájsť správny výrobok priamo pre Vás, môžete tiež prechádzaním menu alebo pomocou parametrického vyhľadávania (dĺžka, šírka, výška, poťah, do hmotnosti).
Zvoľte požadovaný poťah a rozmer kliknutím na príslušnú hodnotu. Ďalej zvoľte počet kusov a vybraný tovar vložte do košíka. Tu vidíte všetky potrebné informácie - názov tovaru, typ poťahu, rozmer, váhové zaťaženie, počet kusov, celkovú cenu bez DPH. Ak už máte v košíku všetko, dajte "Pokračovať k voľbe dopravy a platby" a zaškrtnite ponúkanú dopravu a typ platby.
- osobné vyzdvihnutie na predajni Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, Veselí nad Moravou, zadarmo každý pracovný deň od 9-12 a od 13-17 hodiny, v sobotu od 9-11 hodiny po predchádzajúcej dohode.
- štandardné doručenie na Slovensko prepravnou službou za 17 € (vrátane DPH). Pri cene objednávky nad 165 € doprava pre SR ZADARMO!
Nasleduje vyplnenie správnych dodacích a fakturačných údajov. Do políčka Poznámka uveďte prípadné otázky a spresnenie týkajúce sa Vašej objednávky.
Predposledným krokom je kontrola Vašich údajov.
Stlačením Potvrďte nákup je nákup na konci a spotrebiteľ uzatvára kúpnu zmluvu. Na monitore sa Vám zobrazí evidenčné číslo Vašej objednávky a na Vami zadaný email bude odoslané potvrdenie o prevzatí objednávky.
Najneskôr následný pracovný deň Vás kontaktujeme s informáciami dostupnosti a dodania tovaru a to najmä v prípade, že je pri tovare uvedená dodacia doba dlhšia ako 30 dní.
2 Prevzatie tovaru
Pri preberaní objednaného tovaru sa presvedčte, či nie je mechanicky poškodený a či zodpovedá Vami objednanému modelu a množstvu.
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi a súčasne o tejto skutočnosti urobiť zápis o poškodení do prepravného listu, či spísať s prepravcom reklamačný protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom predávajúcemu. V prípade zistenia porušenia obalu nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
Kupujúci ďalej v deň prevzatia skontroluje kompletnosť tovaru, najmä že balenie obsahuje všetko, čo obsahovať má.
Akékoľvek nezrovnalosti pri osobnom prevzatí je potrebné predávajúcemu nahlásiť priamo na mieste, pri prevzatí od prepravcu ich vyznačte v preberacom protokole prepravcu alebo kupujúci môže prevzatie zásielky odmietnuť, alebo vždy je možné nahlásiť nezrovnalosť na e-mail info@i-matrace.sk. Ďalej v prípade prevzatia od prepravcu sa odporúča priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu predajcovi.
Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dáva však predajcovi možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
Podpisom prepravcovi potvrdzujete, že ste zásielku prevzali v poriadku a nepoškodenú. Ak zistíte závadu, tovar nepreberajte a na mieste s vodičom spíšte reklamačný protokol. Viac informácií Vám poskytneme na tel: +420 518 323 351
3 Dodanie tovaru
Termín dodania je závislý od druhu objednaného tovaru. V prevažnej väčšine prípadov sa pohybuje v rozmedzí 5-10 pracovných dní. V detaile každého výrobku sa zobrazuje textová informácia o dostupnosti tovaru. Ak je stav Skladom tovar je reálne na sklade s možnosťou dodania od 24 hodín do 3 dní..
Prevádzkovateľ sa zaväzuje, podľa svojich možností, v záujme svojom a predovšetkým s ohľadom na zákazníka, znížiť dodaciu lehotu na najmenšiu možnú dobu. V súlade s tým zákazník súhlasí, aby jeho objednávka mohla byť v prípade potreby pre účely logistickej optimalizácie rozdelená do čiastkových objednávok dodaných jednou prepravnou firmou.
Pokiaľ Vám termín dodania, avizovaný pri tovare, nevyhovuje, napíšte nám požadovaný termín do poznámky v objednávke. Ak nastane prípad, že si zákazník tovar nemôže prevziať v termíne, ktorý bol uvedený v čase objednania tovaru, uskladníme tovar bezplatne po dobu 7 dní. Za každý nasledujúci deň bude u nadrozmerného tovaru (postele, matraca 200x180, matraca 200x160 a pod.) účtované skladné vo výške 2€/deň. Deň pred expedíciou nadrozmerného tovaru sa dodávateľ telefonicky spojí so zákazníkom a dohodnú sa spoločne na termíne dodania. V prípade, že dôjde pri nadrozmernom tovare k márnemu závozu spôsobený zo strany zákazníka, bude márny závoz účtovaný navyše k objednávke.
Kupujúci je povinný tovar riadne pri prevzatí od dopravcu skontrolovať. Pokiaľ kupujúci pri dodaní tovaru dopravcom zistí poškodenie zásielky, o ktorom je presvedčený, že bolo spôsobené pri preprave, alebo ak počet skutočne dodaných balíkov nezodpovedá počtu balíkov uvedených na prepravnom liste dopravcu, odporúča sa pre takúto reklamáciu kupujúcemu nasledujúci postup. Kupujúci uvedie vady alebo nesprávny počet balíkov ako výhradu do prepravného listu dopravcu a následne vypíše reklamačný formulár na internetovej stránke predávajúceho uvedenej vyššie alebo ho odošle elektronickou poštou predávajúcemu, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa kedy bola kupujúcemu zásielka doručená. Kupujúci by, pokiaľ možno, nemal so zásielkou nijako manipulovať a mal by zabezpečiť uchovanie obalu, v ktorom mu bola zásielka doručená. Kupujúci súčasne zašle fotodokumentáciu poškodeného tovaru, obalu a protokolu dopravcu.
4 Spôsob doručenia
Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej firmy alebo vlastnou prepravou po celej SR. Pri objednávkach v hodnote nad 165 € vrátane DPH ponúkame prepravu pre SR ZADARMO. V opačnom prípade si účtujeme prepravné vo výške 17 € vrátane DPH za celú objednávku.
Tovar, ktorý máme skladom, a ak je objednávka spracovaná do 12 h, expedujeme obvykle ešte v ten deň.
Pre okolie prevádzky môže prevádzkovateľ zaisťovať dopravu vlastným rozvozom.
5 Možnosti platby
Ponúkame Vám niekoľko možností ako uskutočniť platbu.
- na dobierku pri prevzatí tovaru
- osobne v hotovosti pri prevzatí tovaru v predajni vo Veselí nad Moravou
- prevodom na účet (číslo účtu a variabilný symbol Vám budú oznámené po uskutočnení objednávky)
- v prípade, že chcete platbu uskutočniť v Českých Korunách, uveďte toto do poznámky v objednávke, cena bude prepočítaná podľa aktuálneho kurzu (takto je možné zaplatiť iba v prípade bankového prevodu na náš účet)
6 Záručný list, daňový doklad
Záručná doba je 24 mesiacov od dátumu predaja. Všetky ponúkané značky majú servisné zastúpenie v ČR alebo SR, kontakty na nich sú uvedené v záručných listoch alebo na internetových stránkach výrobcov.
V niektorých prípadoch záručný list nahradzuje predajný doklad, ak je tomu tak, pre reklamáciu je potrebný len tento doklad.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru sa dočítate v sekcii Reklamácia.
7) Kúpna zmluva
Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.).
Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.
Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s nákupným a reklamačným poriadkom internetového obchodu i-matrace.sk, a že s ním súhlasí. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim-spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) je možné meniť alebo rušiť iba na základe dohody strán alebo na základe zákonných dôvodov.
Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Potvrdit nákup".
Ak nie je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty zvyčajne nemožno vrátiť poštovou cestou. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.
Predávajúci si okrem iného vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy, na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu a k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy ČR.
Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne či telefonicky).
Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
V prípade, keď kupujúci odmietne tovar prevziať, a to aj v štádiu, keď tovar ešte nebol expedovaný, dochádza tým k porušeniu kúpnej zmlovy podľa zákona č. 89/2012 Zb. občianskeho zákonníka. V takom prípade si vyhradzujeme právo na náhradu škody vo výške zodpovedajúcej poštovnému, balnému a naskladneniu a vyskladneniu nevyzdvihnutého tovaru.
8) Práva z chybného plnenia
8.1. Záručné podmienky
V prípade osobného odberu tovaru je kupujúci povinný prekontrolovať ho pri jeho prevzatí a zjavné chyby je povinný ihneď riešiť s predávajúcim. Zjavné chyby, uplatnené u predávajúceho neskôr, nebudú predávajúcim uznané.
Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, čo je 24 mesiacov s výnimkami, stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, ktorú bol výrobok v oprave. V prípade výmeny tovaru začína záručná doba plynúť od začiatku.
8.2. Uplatnenie reklamácie
V prípade, že kupujúci objaví na dodanom výrobku v priebehu záručnej doby chybu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, má právo na reklamáciu tovaru. Tuto reklamáciu môže uplatniť jednou z nasledujúcich možností:
- osobne v prevádzke predávajúceho (najrýchlejší spôsob)
- zaslaním reklamácie na adresu:
Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou
Česká Republika
alebo e-mail: reklamace@akcent-nabytek.cz
Po prijatí oznámenia o chybách predávajúci obratom (najneskôr však do piatich pracovných dní) informuje kupujúceho o ďalšom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovšetkým o predpokladanom čase opravy a spôsobe vybavenia reklamácie (oprava, výmena, vrátenie kúpnej ceny).
Je vhodné doručiť tovar v originálnom obale, príp. v obale vhodnom a dostatočne chrániacom daný výrobok. Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie je tiež vhodné, aby bol kupujúci schopný predložiť doklad o kúpe.
Ak je chyba tovaru opraviteľná (väčšina prípadov), je oprava prevedená bezplatne, v opačnom prípade bude tovar vymenený na náklady predávajúceho. Reklamácia, vrátane odstránenia chyby, bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Náklady na doručenie tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Náklady na doručenie opraveného alebo vymeneného tovaru kupujúcemu nesie predávajúci.
Ak je pri tovare predĺžená záručná doba a uplynie 2-ročná záručná doba, je doba na vybavenie reklamácie 90 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Aby mohla byť predĺžená záručná doba uznaná, musia byť splnené podmienky, ktoré sú pre predĺženú záručnú dobu pri tovare uvedené. Napr. registrácia produktu u výrobcu. U matracov sa predĺžená záručná doba vzťahuje vždy len na jadro matraca.
8.3. odmietnutie reklamácie
- Predávajúci je oprávnený odmietnuť prijatie Tovaru do reklamácie, pokiaľ je Tovar znečistený alebo sú znečistené jeho súčasti.
- Predávajúci je oprávnený odmietnuť reklamáciu Tovaru tiež v prípade, že tovar nie je odovzdaný v súlade s hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami.
Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že vec pri prevzatí nemá chyby. Najmä predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi, že v čase, keď spotrebiteľ vec prevzal,
- má vec vlastnosti, ktoré si strany dojednali, a pokiaľ chýba dohoda, tak také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal, alebo kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi sprostredkovanej
- sa vec hodí k účelu, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec rovnakého druhu bežne používa,
- vec zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
- je vec v zodpovedajúcom množstve, rozmere alebo hmotnosti a
- vec vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
Ustanovenia uvedené v čl. 8.3. obchodných podmienok sa nevzťahujú na tovar predávaný za nižšiu cenu kvôli chybe, pre ktorú bola nižšia cena stanovená, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri použitom tovare s chybou zodpovedajúcou miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
Ak nemá vec vyššie uvedené vlastnosti, môže spotrebiteľ požadovať aj dodanie novej veci bez chýb, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neprimerané, alebo ak sa chyba týka len súčasti veci, môže spotrebiteľ požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom k povahe chyby neúmerné, najmä v prípade ak je možné chybu odstrániť bez zbytočného odkladu, má spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie chyby. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád alebo v prípade veľmi závažnej chyby. V takom prípade má spotrebiteľ aj právo od zmluvy odstúpiť.
Ak spotrebiteľ neodstúpi od zmluvy alebo ak si neuplatní právo na dodanie novej veci bez chýb, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez chýb, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, taktiež aj v prípade, že predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo by zaistenie nápravy spotrebiteľovi spôsobilo značné ťažkosti.
Podľa ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník, kto má právo podľa § 1923, patrí mu aj náhrada nákladov účelne vynaložených pri uplatnení tohto práva.
Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z chyby, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia chyby v priebehu dvanástich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.
Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za chyby môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.
- že kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil,
- nenahlásanie zjavných vád pri prevzatí tovaru,
- poškodenie tovaru pri preprave v prípade vlastnej prepravy kupujúceho,
- používania či umiestnenia tovaru v nevhodných podmienkach (vlhkosť, chemické a mechanické vplyvy, poveternostné podmienky atď.),
- neodbornej montáže, zlého zaobchádzania, obsluhy alebo zanedbanie povinnej starostlivosti o tovar zo strany kupujúceho,
- poškodenie veci nevhodným spôsobom ošetrenia,
- poškodenie tovaru nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými na území Slovenskej republiky,
- opotrebenia veci spôsobené jej obvyklým užívaním,
- nekvalitnej prípravy podkladov (nerovnosť stien a podláh) pre realizáciu montáže,
- poškodenie veci akoukoľvek inou činnosťou kupujúceho.
Česká obchodní inspekce
Ústrední inšpektorát - oddelenie ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9) Zákazková výroba
Väčšina objednávaného tovaru nie je vedená skladom a vzhľadom k jeho rozmanitosti - výber rozmeru, farieb, prevedenia atď. - sa vyrába na zákazku, tzn. podľa prijatých objednávok zákazníkov sa tovar ešte len zadáva do výroby. Preto je pri viacerých druhov tovaru termín dodania 1-6 týždňov. Platí, že ak je pri tovare vzorkovník, z ktorého si môžete vybrať tovar v rôznych prevedeniach - rozmeroch, farbách, čalúnení - je tovar vyrábaný na zákazku. Na zákazkový tovar si vyhradzujeme právo vyžiadať od zákazníka zaplatenie zálohy vo výške 30% hodnoty objednávky. Zákazková výroba sa nevzťahuje na matrace a rošty, pokiaľ sa nejedná o atypický rozmer.
10) Odstúpenie od kúpnej zmluvy zákazníkom
Podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka máte ako spotrebiteľ možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru). Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslané v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné vykonať akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením. Napr. zaslaním na e-mail: info@i-matrace.sk
Na vybraný tovar predlžujeme lehotu na vrátenie tovaru na 30 dní. Viac informácií o tovare, ktorého sa to týka nájdete tu.
Pred zaslaním tovaru späť nás písomne informujte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy, uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a číslo účtu pre vrátenie peňazí. Prípadne vám vieme peniaze vrátiť aj v hotovosti v ústredí spoločnosti alebo v jednej z prevádzok.
Spotrebiteľ je povinný dokázať nákup tovaru (najlepšie doklad o kúpe). Neodosielajte tovar na dobierku! Odporúčame poistenie vášho produktu.
V prípade, že kupujúci podľa predchádzajúcich odsekov odstúpi od zmluvy, vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho (okrem sumy predstavujúce dodatočné náklady na dodanie tovaru vzniknuté v dôsledku, že kupujúci si zvolil spôsob dodania tovaru, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania tovaru ponúkaný predávajúcim) do 14 dní po tom, ako kupujúci odstúpil od kúpnej zmluvy, rovnakým spôsobom ako ich predajca prijal od kupujúceho, pokiaľ kupujúci neurčí inak. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim alebo aj iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
Toto ustanovenie zákona nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí predávajúcemu do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné v plnom rozsahu (napr. medzičasom bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený len čiastočne, predávajúci si môže nárokovať peňažnú náhradu škody voči spotrebiteľovi a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. V takomto prípade je predávajúci povinný preukázať škodu. Ak ju preukáže, predávajúci tak vráti spotrebiteľovi iba zníženú kúpnu cenu. Spotrebiteľ zodpovedá podnikateľovi iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby sa oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
Do doby prevzatia tovaru kupujúcim je predajca oprávnený kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy. V tomto prípade predávajúci bez zbytočného odkladu vráti kúpnu cenu kupujúcemu na účet určený kupujúcim.
Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva, vzhľadom na darček, účinnosť a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v súlade s ustanoveniami § 1837 Občianskeho zákonníka, najmä v prípade zmlúv:
- o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzatvorením zmluvy oznámil spotrebiteľovi, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy,
- o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na zmenách finančného trhu nezávisle na vôli podnikateľa a ku ktorým môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu,
- o oprave alebo údržbe vykonanej v mieste určenom spotrebiteľom na jeho žiadosť; to neplatí v prípade následného vykonania iných než vyžiadaných opráv, či dodaní iných než vyžiadaných náhradných dielov
- o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť
- o dodávke tovaru, ktoré bolo vyrobené na zákazku.
11) Zrušenie objednávky predávajúcim
V prípade, že sa tovar už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena a zákazník zmenu neakceptuje, predávajúci si vyhradzuje právo na zrušenie objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na storno objendávky aj v prípade, keď nie je schopný splniť požiadavky zákazníka. Vo výnimočných situáciách si predávajúci vyhradzuje právo na storno objednávky bez udania dôvodu. Predávajúci bezodkladne zákazníka kontaktuje a o novovzniknutej situácii ho informuje.
Ak už bola časť alebo celá objednávka uhradená, bude čiastka vrátená späť spôsobom, na ktorom sa obe strany dohodnú.
Predávajúci má právo objednávku stornovať aj v prípade, že zákazník vyplní chybné alebo neúplné kontaktné údaje.
12) Informácie o tovare a cene
- Informácie o tovare uvedené na webovom rozhraní obchodu sú čerpané z informačnej databázy dodávateľa a verejne prístupných zdrojov výrobcov tovaru. Obrázky zobrazené pri výrobku sú len ilustračné. Dodávateľ si vyhradzuje právo na možné technické a materiálové úpravy vrátane farebných odchýlok, ktoré neovplyvňujú obvyklé použitie a deklarované rozmerové a úžitkové vlastnosti zobrazeného tovaru.
- Všetky prípadné akčné ceny tovaru uvedené na webovom rozhraní obchodu platia iba do uvedeného času, alebo do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak .
13) Ochrana osobných údajov
Naše webové stránky využívajú technológie retargeting od externých reklamných systémov. To nám umožňuje ukázať návštevníkom, ktorí už prejavili záujem o naše produkty, naše reklamy v reklamnej sieti externých reklamných systémov.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk a Favi online s.r.o. tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Podmienky ochrany osobných dát sú neoddeliteľnou súčasťou týchto obchodných podmienok. Ich znenie nájdete tu.
14) Ukladanie cookies
15) Záverečné ustanovenia
Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy reklamace@ketyban.cz. Informáciu o vybavení sťažnosti kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.
Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.
Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým rozhodným právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Rozhodné právo pre práva a povinnosti vyplvajúce zo zmluvy bude stanovený na základe príslušných ustanovení kolíznych noriem (najmä nariadenia Rím I).
Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.
Tovar na e-shope je radený podľa najpredávanejšieho tovaru, s tým, že najpredávanejší je umiestnený ako prvý.
Recenzie produktov sú zbierané pomocou služby heureka.cz a zbozi.cz, pokiaľ s tým spotrebiteľ vopred vysloví súhlas. Ak je súhlas udelený, obdrží spotrebiteľ po určitej lehote e-mail so žiadosťou o hodnotenie zakúpeného produktu. Túto žiadosť odosiela zbozi.cz a heureka.cz
16) Kontakt
Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou
IČO: 49970381
DIČ: SK4020380925
Spoločnosť je zapísaná v OR vedeného Krajským súdom v Brne oddiel C, vložka 13536
Tel: +421 222 205 156 (Po-Pá 8:00-17:00)
Tel.: +420 518 323 351 (Po-Pá 9:00-17:00, So 9:00-11:00)
Bankovní spojení: 2600642436/2010 Fio banka - slovenský účet bez poplatkov
IBAN: CZ17 2010 0000 0026 0064 2436 - slovenský účet bez poplatkov
SWIFT/BIC kód: FIOBCZPPXXX
Rýchlu odpoveď na Vašu otázku získate priamo použitím formulára.