Ako Vám tovar doručíme?
- Informácie o balenie tovaru
- Prepravné spoločnosti
- Služby pri preprave tovaru
- Osobný odber
- Cena prepravy
- Kedy bude tovar expedovaný
- Problém s doručením
Informácie o balenie tovaru
V závislosti na predĺžení vyskúšanie matracov na 30 nocí zasielame matrace v dvoch priehľadných obaloch. Jeden z týchto obalov slúži na prepravu matracov a druhý následne k jej vyskúšanie.
Prepravné spoločnosti
K preprave tovaru, ktorý expedujeme z nášho skladu vo Veselí nad Moravou, využívame niekoľko prepravných služieb, aby sme mohli zákazníkom ponúknuť najvhodnejšie a najvýhodnejší typ prepravy.
Využívané prepravné služby:
- Toptrans
- Vlastný automobil
Služby pri preprave tovaru
Vzhľadom k využívaniu prepravy Toptrans môžeme našim zákazníkom ponúknuť doplnkové služby, aby doručenie tovaru bolo komfortnejšie. U objednávky je tak na výber:
- Výnos tovaru - asistovaný výnos tovaru, vodič Vám s výnosom pomôže, u väčších zásielok je nutné mu pomôcť. Vodič jazdí sám. Cena služby 16EUR
- Odvoz starého tovaru - zabezpečíme za Vás odbornú likvidáciu použitých matracov. Cena služby 47Eur
- Večerné doručenia - služba je poskytovaná v čase od 16:00 do 20:00. Cena služby 16EUR
Osobný odber
Niektorým zákazníkom nemusí vyhovovať časový rámec doručenia objednávky prepravnou službou (v predpokladaný čas doručenia sú napríklad v práci). Títo zákazníci tak isto ocenia možnosť vyzdvihnutia zásielky na niektorom výdajnom mieste prepravnej spoločnosti.
Keďže nejde o náš sklad, ale o depo prepravnej spoločnosti a je nutné tovar na toto miesto doručiť, je táto služba spoplatnená. Zákazník teda zvolí typ prepravy prepravnou službou a do poznámky uvedie, že si praje tovar vyzdvihnúť na depe prepravnej spoločnosti.
Tovar je však možné vyzdvihnúť zadarmo na našej predajni alebo v našom sklade vo Veselí nad Moravou.
Cena prepravy
Pri objednávke nad 152Eur je doprava po slovenskom republike zadarmo. U objednávok v nižšej hodnote je cena prepravy 16EUR za celú objednávku.
Preprava zdarma platí len u tovaru, ktorý je takto označené. U niektorého tovaru je preprava účtovaná z dôvodu rozmerov a váhy zásielky. Presná výška prepravného je vždy uvedená pri výbere typu prepravy.
Kedy bude tovar expedovaný
Tovar skladom expedujeme do 3 pracovných dní v závislosti od vyťaženia prepravných služieb. Zároveň sa snažíme, aby bol tovar odoslaný v čo najkratšom termíne.
Problém s doručením
Ak nebola zásielka doručená v prisľúbenom termíne alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na nás na telefónne číslo +420 511 146 749.
Najčastejšie príčiny nedoručenie zásielky
- Tovar nebol naložený o z dôvodu poškodenia - zakladáme si na tom, že zákazníkom zasielame tovar len v bezchybnom stave. Z tohto dôvodu pred naložením tovaru prepravcovi dochádza k finálnej dôkladnej kontrole. Pri odhalení najmenšieho poškodenia tovaru, zásielku nenaložia. Pokiaľ je to možné, obratom nakladáme nový, nepoškodený kus alebo objednávame nový tovar vo výrobe. O postupe Vás vždy informujeme.
- Prepravca nevložil do schránky oznámenie o nedoručení - môže sa stať, že Vás prepravná služba na adrese v danú dobu nezastihne. Aby sme predchádzali tejto komplikácii, zasielame zákazníkom mail o expedíciu tovaru s odkazom na sledovanie zásielky spolu s informáciou o predpokladanému termínu doručenia. Vodič prepravnej služby potom v deň doručovania kontaktuje zákazníkov telefonicky.
- Zásielka bola počas prepravy poškodená - v tomto prípade začíname s prepravnou službou reklamačné konanie a zákazníkovi odosielame prípadne objednávame vo výrobe nový tovar.