Ako Vám tovar doručíme?

  • Informácie o balenie tovaru
  • Prepravné spoločnosti
  • Služby pri preprave tovaru
  • Osobný odber
  • Cena prepravy
  • Kedy bude tovar expedovaný
  • Problém s doručením

Informácie o balenie tovaru Vyskúšanie matracov na 30 nocí

V závislosti na predĺžení vyskúšanie matracov na 30 nocí zasielame matrace v dvoch priehľadných obaloch. Jeden z týchto obalov slúži na prepravu matracov a druhý následne k jej vyskúšanie.

Prepravné spoločnosti

K preprave tovaru, ktorý expedujeme z nášho skladu vo Veselí nad Moravou, využívame niekoľko prepravných služieb, aby sme mohli zákazníkom ponúknuť najvhodnejšie a najvýhodnejší typ prepravy.

Využívané prepravné služby:

  • Toptrans Prepravna služba Toptrans
  • Vlastný automobil

Služby pri preprave tovaru

Vzhľadom k využívaniu prepravy Toptrans môžeme našim zákazníkom ponúknuť doplnkové služby, aby doručenie tovaru bolo komfortnejšie. U objednávky je tak na výber:

  • Výnos tovaru - asistovaný výnos tovaru, vodič Vám s výnosom pomôže, u väčších zásielok je nutné mu pomôcť. Vodič jazdí sám. Cena služby 16EUR
  • Odvoz starého tovaru - zabezpečíme za Vás odbornú likvidáciu použitých matracov. Cena služby 47Eur
  • Večerné doručenia - služba je poskytovaná v čase od 16:00 do 20:00. Cena služby 16EUR

Osobný odber

Niektorým zákazníkom nemusí vyhovovať časový rámec doručenia objednávky prepravnou službou (v predpokladaný čas doručenia sú napríklad v práci). Títo zákazníci tak isto ocenia možnosť vyzdvihnutia zásielky na niektorom výdajnom mieste prepravnej spoločnosti.

Keďže nejde o náš sklad, ale o depo prepravnej spoločnosti a je nutné tovar na toto miesto doručiť, je táto služba spoplatnená. Zákazník teda zvolí typ prepravy prepravnou službou a do poznámky uvedie, že si praje tovar vyzdvihnúť na depe prepravnej spoločnosti.

Tovar je však možné vyzdvihnúť zadarmo na našej predajni alebo v našom sklade vo Veselí nad Moravou.

Cena prepravy

Pri objednávke nad 152Eur je doprava po slovenskom republike zadarmo. U objednávok v nižšej hodnote je cena prepravy 16EUR za celú objednávku.

Preprava zdarma platí len u tovaru, ktorý je takto označené. U niektorého tovaru je preprava účtovaná z dôvodu rozmerov a váhy zásielky. Presná výška prepravného je vždy uvedená pri výbere typu prepravy.

Kedy bude tovar expedovaný

Tovar skladom expedujeme do 3 pracovných dní v závislosti od vyťaženia prepravných služieb. Zároveň sa snažíme, aby bol tovar odoslaný v čo najkratšom termíne.

Problém s doručením

Ak nebola zásielka doručená v prisľúbenom termíne alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na nás na telefónne číslo +420 511 146 749.

Najčastejšie príčiny nedoručenie zásielky

  • Tovar nebol naložený o z dôvodu poškodenia - zakladáme si na tom, že zákazníkom zasielame tovar len v bezchybnom stave. Z tohto dôvodu pred naložením tovaru prepravcovi dochádza k finálnej dôkladnej kontrole. Pri odhalení najmenšieho poškodenia tovaru, zásielku nenaložia. Pokiaľ je to možné, obratom nakladáme nový, nepoškodený kus alebo objednávame nový tovar vo výrobe. O postupe Vás vždy informujeme.
  • Prepravca nevložil do schránky oznámenie o nedoručení - môže sa stať, že Vás prepravná služba na adrese v danú dobu nezastihne. Aby sme predchádzali tejto komplikácii, zasielame zákazníkom mail o expedíciu tovaru s odkazom na sledovanie zásielky spolu s informáciou o predpokladanému termínu doručenia. Vodič prepravnej služby potom v deň doručovania kontaktuje zákazníkov telefonicky.
  • Zásielka bola počas prepravy poškodená - v tomto prípade začíname s prepravnou službou reklamačné konanie a zákazníkovi odosielame prípadne objednávame vo výrobe nový tovar.
Líbil se vám článek? Sdílejte ho s přáteli
Prvý nákup

zadajte svoj email a získajte zľavu na váš prvý nákup. Po odoslaní okamžite obdržíte zľavový kód.

Získajte 100 Kč na váš nákup